Workshop | HIDDEN VOICES | Extended Vocal Techniques with Kestrel Farin Leah

Σάββατο 10 & Κυριακή 11 Μαίου
Workshop | HIDDEN VOICES | Extended Vocal Techniques with Kestrel Farin Leah
Σάββατο 10 & Κυριακή 11* Μαίου
16:00-19:00
Ov Off Στούντιο, Αθήνα
-scroll down for english-
Ένα διήμερο εργαστήριο που χρησιμοποιεί ενσωματωμένες φωνητικές τεχνικές για να εμβαθύνει στο απέραντο τοπίο των φωνητικών ποιοτήτων και υφών που είναι κρυμμένες μέσα σε κάθε ανθρώπινη φωνή! Ηθοποιοί, τραγουδιστές, χορευτές ή οποιοσδήποτε έχει πρακτική ή ενδιαφέρον για ενσωματωμένες και πειραματικές φωνητικές πρακτικές είναι ευπρόσδεκτοι.
«Όπως και ο περφόρμερ, η φωνή είναι ένας νομάδας “par excellence”. Ταξιδεύει και κινείται συνεχώς … Είναι μια ατομική διαδικασία σε διαρκή μετάλλαξη.» — Rafael Lopez-Barrantes
Σε αυτό το εργαστήριο, θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση την πλήρους σώματος κίνηση, τη βαθιά αναπνοή και την ενδυνάμωση του διαφράγματος για να εμβαθύνουμε στη σχέση σώματος, αναπνοής και ήχου, και να προετοιμαστούμε να διασχίσουμε απομακρυσμένες περιοχές των φωνών μας. Καθώς εμπλέκουμε το σώμα και τη φωνή ως δημιουργικούς συνεργάτες, προσεγγίζουμε τη φωνή ως ένα πλαστικό στοιχείο που μπορεί να καθοδηγηθεί και να χορέψει μέσω του ήχου που πηγάζει από το σώμα. Ένας συνδυασμός δομημένων μορφών και ελεύθερου αυτοσχεδιασμού μας προσφέρει άπειρα σημεία επαφής—τεχνικά, ενστικτώδη και φαντασιακά—με τη νομαδική φωνή:
Τεχνικά – Όπου η φυσική ευθυγράμμιση, η φυσιολογία και η βαρύτητα υποστηρίζουν την παραγωγή μιας συγκεκριμένης ποιότητας ή φάσματος ήχου
Ενστικτώδη/διαισθητικά – Όπου η φυσική κίνηση αγγίζει υποσυνείδητα βαθιά ενσωματωμένες προσωπικές ή προγονικές μνήμες, αποδίδοντας αυθόρμητη σύνδεση με πρωτογενή φωνητικά ερεθίσματα ή κρυφές ταυτότητες
Φαντασιακά – Όπου σώμα και φαντασία ευθυγραμμίζονται για να δημιουργήσουν φανταστικές ή αφηρημένες προκλήσεις για φωνητικό παιχνίδι
Αυτός ο αστερισμός ασκήσεων και πειραμάτων αποκαλύπτει και απελευθερώνει την αυθεντική φωνή ενώ ταυτόχρονα επεκτείνεται πέρα από το “καθημερινό” μας φάσμα προς λανθάνουσες ικανότητες και εκφράσεις, προετοιμάζοντάς μας για ένα εύρος σύγχρονων πρακτικών περφόρμανς—από το δραματικό έως το αβανγκάρντ, από τη σκηνή έως το στούντιο ηχογράφησης. Η δουλειά μας αντλεί από τις τεχνικές του Θεόδωρου Τερζόπουλου, την φωνητική έρευνα της ομάδας Roy Hart, και μια ποικιλία παγκόσμιων επιρροών που συναντώνται στο να τιμήσουν τη δημιουργικότητα του σώματος-νου και να αγκαλιάσουν τη δυνατότητά μας για υπέρβαση και μεταμόρφωση.
Οι συμμετέχοντες προσκαλούνται να φέρουν κείμενο ή τραγούδι για να δουλέψουν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου στη μητρική τους γλώσσα.
Σημείωση: Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία. Αν και κάποιες ασκήσεις είναι απαιτητικές, η δουλειά προσαρμόζεται σε ένα εύρος σωματικών δυνατοτήτων και δίνει προτεραιότητα στη διαφορετικότητα και την προσβασιμότητα.
*Αν και συνιστάται η συμμετοχή και στις δύο ημέρες, οι συμμετέχοντες μπορούν επίσης να παρευρεθούν μόνο σε μία από τις δύο συνεδρίες.
Το εργαστήριο θα διεξαχθεί στα αγγλικά
. …………………………………………………….
Το σεμινάριο απευθύνεται σε καλλιτέχνες, χορευτές, μουσικούς, ηθοποιούς, περφόρμερ, τραγουδιστές, συνθέτες, σκηνοθέτες και οποιονδήποτε θέλει να εξερευνήσει αυτόν τον τομέα!
Early bird τιμή: €40 για τις δύο ημέρες (+24% ΦΠΑ) (έως 02/05)
Κανονική τιμή: €55 (+24% ΦΠΑ) για τις δύο ημέρες, €30 για μία ημέρα (+24% ΦΠΑ)
KΡΑΤΗΣΕΙΣ.
-στη φόρμα που θα βρείτε παρακάτω
-στο info@ovoffstudio.gr
–https://fienta.com/2-sets-129258
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας για περισσότερες πληροφορίες ή για να συζητήσετε τις επιλογές πληρωμής στο info@ovoffstudio.gr.
Bio.
Η KESTREL FARIN LEAH είναι Βρετανο-Αμερικανίδα περφόρμερ και καλλιτέχνις του θεάτρου και συνιδρύτρια του θεατρικού πρότζεκτ Physical Plastic με τον συνθέτη και καλλιτέχνη ήχου Γιάννη Χριστοφίδη. Το δίδυμο δημιουργεί πειραματικό, επίκαιρο μουσικό θέατρο, συνδυάζοντας τις εικαστικές τέχνες με τις τέχνες του χρόνου και εστιάζοντας στον ήχο και τη σωματικότητα. Η Kestrel έχει παρουσιάσει πρωτότυπα έργα σε χώρους όπως: Roy and Edna Disney CalArts Theater (REDCAT) (ΗΠΑ), Human Resources (ΗΠΑ), Blue Roof Studios (ΗΠΑ), Θέατρο Ριάλτο (ΚΥ), Θέατρο Πόλις/ΝιΜΑC (ΚΥ), Φεστιβάλ On Bodies/Dancehouse Λευκωσία (ΚΥ), και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Vail (ΗΠΑ). Της απονεμήθηκε βραβείο New Music USA για το devised έργο ALARM και επιχορήγηση από το Foundation for Contemporary Arts για το σόλο έργο Touch(ed) και έχει συμμετάσχει σε residencies σε ιδρύματα όπως: The Watermill Center (ΗΠΑ), Passerelle Centre d’art contemporain (ΓΑΛ), Knockdown Center (ΗΠΑ), Θέατρο Πόλις/ΝιΜΑC (ΚΥ), και Tanzhaus Luzern (ΕΛΒ).
Η Kestrel έχει εμφανιστεί διεθνώς σε κορυφαίους χώρους και φεστιβάλ όπως Lincoln Center (ΗΠΑ), REDCAT (ΗΠΑ), 3LD Art & Technology Center (ΗΠΑ), Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Λος Άντζελες (ΗΠΑ), DO DISTURB στο Palais de Tokyo (ΓΑΛ), Le Grand Palais (ΓΑΛ), Centre Pompidou, Μάλαγα (ΙΣΠ), Θέατρο Ριάλτο (ΚΥ), Διεθνές Φεστιβάλ Λευκωσίας (ΚΥ), Θέατρο Πόλις/ΝιΜΑC (ΚΥ), Μουσείο Τέχνης Ντένβερ (ΗΠΑ), BlackTina Festival (ΗΠΑ), Live Arts Exchange (LAX) Festival (ΗΠΑ), και Fahrenheit/FLAX Foundation (ΗΠΑ).
Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (MFA) στην Υποκριτική από το CalArts, αφιέρωσε 10 χρόνια στη Μέθοδο Υποκριτικής Suzuki στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία και είναι πιστοποιημένη δασκάλα των μεθόδων του Θεόδωρου Τερζόπουλου. Έχει διδάξει σε ιδρύματα όπως το Rose Bruford College of Theatre and Performance (ΗΒ), το Open Up EU Performance Lab (ΚΥ), το CalArts (ΗΠΑ), το The Watermill Center (ΗΠΑ), και τη Νέα Κίνηση (ΚΥ).
Η Kestrel είναι τακτική συνεργάτις του περιοδικού Riting, και τα κείμενά της για την περφόρμανς έχουν δημοσιευτεί στο The Theatre Times και περιλαμβάνονται στο βιβλίο BEING WORK από τον εκδοτικό οίκο Insert Blanc Press.**
Link.
https://www.kestrelleah.com/
-EN-
Saturday & Sunday May 10-11*
16:00-19:00
Ov Off Studio Athens
A two-day workshop using embodied vocal techniques to dive into the vast landscape of vocal
qualities and textures hidden within each human voice! Actors, vocalists, dancers, or anyone
with a practice or interest in embodied and experimental voice practices are welcome.
“Like a performer, the voice is a nomad ‘par excellence.’ It constantly travels and moves … It is
an individual process in constant mutation.” — Rafael Lopez-Barrantes
In this workshop, we will use a foundation of full-bodied movement, deep breathing and
diaphragmatic conditioning to deepen the relationship between body, breath and sound, and
prepare us to traverse remote regions of our voices. As we engage the body and voice as
creative collaborators, we approach the voice as a plastic element that can be coaxed and
danced through body-sourcing sound. A combination of structured forms and free
improvisation offers us infinite points of contact—technical, instinctual, and imaginative—with
the nomadic voice:
Technical – Where physical alignment, physiology and gravity support the production of a
specific quality or range of sound
Instinctual/intuitive – Where physical gesture subconsciously touches on deeply embodied
personal or ancestral memory, yielding spontaneous connection to primal vocal impulses or
hidden identities
Imaginative – Where body and imagination align to create fictional or abstract provocations for
vocal play
This constellation of exercises and experiments reveals and frees the authentic voice while
expanding beyond our “everyday” range into dormant capacities and expressions, preparing us
for a range of contemporary performance practices—from the dramatic to the avant-garde, from
the stage to the recording studio. Our work draws upon the techniques of Theodoros
Terzopoulos, the vocal research of the Roy Hart company, and a diversity of global influences
that meet in honoring the creativity of the body-mind and embracing our capacity for
transgression and transformation.
Participants are invited to bring text or song to work on during the workshop in their mother
language.
Note: No previous experience is required. While some exercises are rigorous, the work is
adaptable to a range of physical ability and foregrounds diversity and accessibility.
*While participation in both days is encouraged, participants may also drop in for one of the two
sessions.
Τhe workshop will be led in English.
…………………………………………………….
The seminar is aimed at artists, dancers, musicians, actors, performers, singers, composers, directors, and anyone who wants to explore this field!
Early bird fee: €40 for both days (+24% VAT) (02/05 )
Full Price: €55 (+24% VAT) for both days, €30 for a single day (+24% VAT)
RESERVATIONS
– via the form below
– at info@ovoffstudio.gr
– https://fienta.com/2-sets-129258
Don’t hesitate to contact our team for more information or to discuss your payment options at info@ovoffstudio.gr.
Bio.
KESTREL FARIN LEAH is a British-American theatre artist and co-founder of Physical Plastic theatre project with composer and sound artist Yiannis Christofides. She creates performance at the intersection of theatricality and action, marrying visual art with time-based arts and centering vocal experimentation and physicality. She has shown original work at venues such as: Roy and Edna Disney CalArts Theater (REDCAT) (US); Human Resources (US); Blue Roof Studios (US); Rialto Theatre (CY); Theatro Polis/NiMAC (CY); On Bodies Festival/Dancehouse Lefkosia (CY); and The Vail International Film Festival (US). She was awarded a New Music USA award for the devised work ALARM and a Foundation for Contemporary Arts Grant for the solo work Touch(ed) and has participated in residencies at institutions including: The Watermill Center (US); Passerelle Centre d’art contemporain (FR); Knockdown Center (US); Theatro Polis/NiMAC (CY); and Tanzhaus Luzern (CH).
Kestrel has performed internationally in leading venues and festivals such as Lincoln Center (US); REDCAT (US); 3LD Art & Technology Center (US); Los Angeles Contemporary Museum of Art (US); DO DISTURB at Palais de Tokyo (FR); Le Grand Palais (FR); Centre Pompidou, Malaga (ES); Rialto Theatre (CY); Nicosia International Festival (CY); Theatro Polis/NiMAC (CY); Denver Art Museum (US); BlackTina Festival (US); Live Arts Exchange (LAX) Festival (US); and Fahrenheit/FLAX Foundation (US).
She holds an MFA in Acting from CalArts, dedicated 10 years to the Suzuki Method of Actor Training in the US and Japan, and is a qualified teacher of the methods of Theodoros Terzopoulos. She has taught for institutions such as Rose Bruford College of Theatre and Performance (UK); Open Up EU Performance Lab (CY); CalArts (US); The Watermill Center (US); and Nea Kinisi (CY).
Kestrel has been a regular contributor to Riting journal, and her writing on performance has been published in The Theatre Times, and is included in the book BEING WORK by Insert Blanc Press
Για κράτηση θέσης online, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής./To book your spot online submit the form below/
Η κράτηση σας θα θεωρηθεί έγκυρη αφού καταθέσετε το ποσό των 50 ευρώ ως προκαταβολή και στείλετε την απόδειξη της κατάθεσης με e-mail στο mayastamati@gmail.com /Your reservation will be valid when 50 euros are deposited in the account below and a e-mail of the transaction is sent to the e-mail address mayastamati@gmail.com